tiistai 7. kesäkuuta 2016

Mikä Cheeky Monkey?

Moikka!

Pitkääkin pidemmän harkinnan jälkeen olen vihdoin päättänyt alkaa blogaamaan! Blogin aihetta en halua vielä ainakaan tässävaiheessa määritellä, sillä todennäköisesti menee hetki ennenkuin löydän sen oman tyylini tässä hommassa. Sen verran voin kuitenkin sanoa, että tulen todennäköisesti kirjoittamaan elämästäni Espanjassa, elämästäni yleisesti ja toki minulle tärkeistä asioista kuten esimerkiksi liikunta ja hyvinvointi, ystävät ja matkustaminen. 

Blogin nimi on lähtöisin yllätys yllätys kuntosaliltani! Salin omistaja keksii minulle aina lempinimiä ja tämä kyseinen "Cheeky Monkey" jotenkin kolahti korvaan! Se sopii blogini nimeksi monellakin tapaa:

1. Tunnistan itseni tuosta "cheeky":stä joka vapaasti suomennettuna siis tarkoittaa nenäkästä tai näsäviisasta.

2. Cheeky- sanassa piilee myös toinen syy miksi se mielestäni sopii hienosti minulle! Se nimittäin sisältää sanan cheek (=poski). Olen saanut aika paljon kommenttia suurista poskistani ja vieläkin odottelen sitä päivää kun tämä lapsenpyöreys katoaisi kasvoistani. Ikävä kyllä tänä vuonna tulee täyteen 20 vuotta tätä odottelua joten hieman kaukaiselta tuntuu tämä kyseinen haave...

Joku on joskus sanonut, että minulla on isot silmät mutta kummasti nekin peittyy näiden poskien alle hymyillessä :)

4. Monkey eli apina taas iski sen takia, että mm. eräs ystäväni ja isäni käyttävät minusta välillä tälläistä hellittelynimeä. Ihan imartelevaa, otetaan kohteliaisuutena!

Tässä siis lyhyesti tarina blogin nimen takana, seuraavasta postauksesta löytyy muutamia faktoja minusta itsestäni :)


Un beso,
Karolina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti