tiistai 7. kesäkuuta 2016

Who's that chick?

Moi!

Koska aion nyt asettaa elämäni julkiseksi (ainakin jossain suhteessa) aloittamalla tämän blogin, olisi varmaan hyvä ensin vähän antaa taustatietoja itsestäni, ettei hypätä ihan suoraan asiaan :P Mikäs olisikaan sen parempi tapa tälle, kuin perinteinen "faktoja minusta"- lista!


Let's get started:

1. Sen lisäksi että tällähetkellä asustelen Aurinkorannikolla Espanjassa (juntti!), olen täysverisesti Järvenpääläinen. Olen siis syntynyt Järvenpäässä ja asunut siellä koko 19- vuotisen elämäni lukuunottamatta nyt viimeisiä yhdeksää(?) kuukautta. Tuplajuntti!

2. Tällä hetkellä asun Malagan Benalmadenassa. Paikka on aivan ihana ja rakastuin siihen ensisilmäyksellä. Tarkoituksena oli olla täällä elokuusta joulukuuhun ja sen jälkeen hakea Suomessa kouluun, mutta jo ensimmäisen viikon jälkeen Suomisuunnitelmat unohtuivat ja aloin miettiä tulevaisuuttani Espanjassa. Tästä johtuen asun vieläkin syksyisen host-perheeni luona (kyllä, junttiuden lisäksi olen myös pummi), ja työskentelen perheen vanhempien yrityksessä.

3. Rakastan Espanjaa! Rakastan tätä ilmastoa, kulttuuria, ihmisiä, kieltä, pikku hedelmä- ja lihakauppoja ymsymsyms.. Tuntuu siltä, että tänne minun olisi pitänyt syntyä.

4. Urheilu ja treenaaminen on lähellä sydäntäni. Harrastin nuorempana 9 vuotta rytmistä voimistelua ja sen loputtua noin neljä vuotta sitten löysin tieni Järvenpään Lady Linelle. Siellä liekkini syttyi ja vahvistui vahvistumistaan. Ikinä en ole salilla erityisen tavoitteellisesti treenannut, mutta nyt viimeaikoina olen salini omistajan toimesta innostunut hieman tavoitteellisemmastakin treenaamisesta :)

5. Päätöksien tekeminen ja tulevaisuuden suunnittelu on minulle ERITTÄIN haastavaa. Tulevaisuuden suunnitelmani vaihtuvat alvariinsa, sillä en vain yksinkertaisesti halua päättää yhtä polkua, kun niitä polkuja olisi niin paljon kuljettavaksi. Rakas host-äitini muistuttikin minua kerran, että "Karo, ei ole tarkoitus että yksi ihminen tekee kaiken". Minun käsitykseni mukaan kuitenkin aika moni meistä on joskus tehnyt jotain mitä ei olisi tarkoitus tehdä, joten tämäkään kommentti ei saanut minusta yhtään päättäväisempää :P 

6. Olen suht. positiivinen tyyppi ja rakastan hymyillä! Täällä Espanjassa sitä hymyilyä saakin harrastaa ihan poskien kramppaamiseen saakka sillä tiedättehän te ne tilanteet kun joku puhuu sinulle etkä ymmärrä sanaakaan, joten vastaamisen sijaan tyydyt vain hymyilemään mahd. leveästi? Noh, näitä tilanteita on sattunut ja tulee varmasti sattumaan vielä monia! Tässä vaiheessa voisin kiittää Jampan hammashoitolaa kahdeksan vuoden oikomishoidoista sillä niissä harvahampaissa hymyileminen tekisi tilanteesta varmasti vielä kaksi kertaa kiusallisemman... 

7. Olin pienenä todella ujo ja tuskin sain suutani auki jos paikalla oli muita kuin perheeni tai ystäväni. Tämä voi toki johtua siitäkin, että harvahampaiden lisäksi kärsin myös R-viasta. Näistä vakavista ongelmista päästyäni aloin kuitenkin vihdoin rohkaistua ja nyt koen itseni jo suht. ei-ujoksi!



8. Tärkeimmät henkilöt elämässäni äidin ja isin lisäksi ovat pikkuveljeni <3. Tuli muuten äitiä aika kova ikävä kun yhtenä yönä heräsin kolmatta kertaa kauheaan yskään ja jouduin itse lähteä keittämään inkivääri-hunajateetä keskellä yötä...

9. Rakastan kirjoittamista. Se on aina ollut minulle helpompaa kuin asioiden ääneen sanominen. Kirjoittamalla saan ilmaistua itseäni ihan toisella levelillä! Joskus haaveilin jopa kirjailijan ammatista ja pienenä minulla oli tapana lähetellä vanhemmilleni lentopostina anteeksipyyntökirjeitä yläkerrasta jos olin ollut tuhma, eli ei siis kovin useasti ;)



Un beso, 
Karolina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti