perjantai 10. kesäkuuta 2016

Toivoton tapaus

Moi!

Oon nyt muutaman postauksen julkassut ja saanut hyvää palautetta, kiitos siitä kaikille! Kivempi jatkaa kirjottelua kun tietää, että huonomminkin vois mennä :P 

Nyt asiaan! Unohtui nimittäin tuossa esittelypostauksessa kertoa yksi erittäin merkittävä asia minusta. Tämä asia on aikaansaamattomuus. Ihan oikeasti, olen ehkä maailman laiskin ja aikaansaamattomin ihminen! Esimerkiksi koko viime syksyn (n. syyskuun alusta joulukuun loppuun) pesin hampaitani tavallisella hammasharjalla sillä sähköhammasharjastani loppui akku enkä vaan yksinkertaisesti saanut laitettua sitä lataukseen... Laturi ei siis edes suinkaan ollut hukassa (tämäkin tilanne olisi kyllä ollut erittäin todennäköinen), vaan en vaan yksinkertaisesti saanut koko syksynä aikaiseksi hakea laturia kaapista ja laittaa sitä hammasharjaa siihen.

Hammasharjasta päästäänkin esimerkkiin numero kaksi. Äitini muistutti minua pari viikkoa sitten, että kun menen Suomeen pitäisi käydä hammaslääkärissä tarkastamassa hampaat, ja lupasin varata ajan heti pikemmiten. Viimeisen kerran äitini muistutti minua tästä asiasta tasan viikko sitten perjantaina, jolloin myönsin unohtaneeni asian koko viikoksi, ja sanoin että soittaisin heti alkuviikosta. Nyt alkuviikko on kuitenkin kääntynyt jo perjantaihin ja kun vihdoin olin valmis hoitamaan tämän asian pois päiväjärjestyksestä tajusin, että kello on suomessa tunnin enemmän ja ajanvaraus on jo sulkeutunut tältä viikolta... Hyvä homma! Äiti laittoi muutama tuntia sitten viestiä, että "Mites se hammaslääkäri?" enkä ole vieläkään kehdannut vastata mitään... Sori äiti ':D


Esimerkki nro 3 on varmaan jossainmäärin jokaiselle meistä tuttu. Tehdään se mielikuvitusharjoituksena.. Kuvittele, että olet illalla väsyneenä sängyssäsi katsomassa televisiota. Olet niin väsynyt, että aiot sulkea television ja alkaa nukkumaan, kunnes muistat, että kaukosäätimestäsi on paristot loppuneet... (Nekin ovat olleet loppu jo yli vuoden, mutta et vieläkään ole saanut aikaiseksi vaihtaa niitä). Tässä vaiheessa sinulla on kaksi vaihtoehtoa:

a.) Nouset ylös, kävelet kaksi metriä televisiollesi ja sammutat sen.
b.) Alat nukkumaan ja sitten herättyäsi, hyvin levänneenä, sammutat television.

Vastaa rehellisesti, kumman valitset?

Voin kertoa, että aika monesti tämä Toivoton tapaus on valinnut vaihtoehto b:n. Muistan toki myös kertoja kun olen ylittänyt itseni ja valinnut vaihtoehto a:n, mutta aika harvoin olen ollut tarpeaksi reippaalla tuulella sitä varten. 

Älkääkä nyt käsittäkö väärin, jaksan aamuisin herätä kävelylenkille ja mennä iltapäivällä salille ja tehdä kaikkea siinä välissä, elämäni ei ole pelkkää vaihtoehto b:n osoittamaa toivottomuutta täynnä! Ne on vaan näitä elämän pieniä asioita jotka ovat minulle hirvittävän vaikeita! Please kertokaa minulle (ja äidilleni) etten ole ainoa joka kärsii tästä aikaansaamattomuudesta!!


Un beso,
Karolina

ps. Riku ja Niko jos luette tätä; voisitteko vaihtaa ne mun kaukosäätimen paristot ennenkuin tulen Suomeen tai edes siirtää telkkaa lähemmäs sänkyä jotta tästä ongelmasta päästäisiin vihdoin eroon? :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti